Info

Tammer Brands Oy:n (Y-tunnus 0153634-1) edustama Fanni K -verkkokauppa myy kuluttajatuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille sekä yrityksille Suomen alueelle. Verkkokaupassamme esitetyt tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

 

Asiakaspalvelu Fanni K -verkkokauppaan liittyvissä asioissa

Tammer Brands Outlet Flamingo
puhelin: 050 448 5010 (liikkeen aukioloaikoina)
sähköposti: outlet.flamingo@tammerbrands.fi

info

Toimitus- ja maksuehdot

Voimassa 1.2.2018 alkaen

Tilaaminen

Tuotteet tilataan Fanni K -kotisivujen verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Voit halutessasi antaa erikseen suostumuksesi verkkokaupan sähköpostimarkkinointiin. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin sekä henkilötietojen käsittelyyn hyväksymällä ne tilauksen yhteydessä. Lue lisää kuluttajapalvelun tietosuojastamme Tammer Brands Oy:n sivulta “Tietosuoja”.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan (sopimusehdot & kuluttajatuki).

Paytrail Oyj

y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestin lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Toimitustapa ja -kulut

Tuotteet toimitetaan Tammer Brands Oy:n varastolta Postin palvelulla. Kun toimitus on saapunut, puhelinnumeroosi lähetetään tekstiviesti. Postin saapumisviestin lähettäminen edellyttää puhelinnumeron antamista tilauksen yhteydessä. Verkkokauppatilauksen toimitusmaksu on 6,90 € / tilaus. Mikäli tilaamiesi tuotteiden arvo on yli 100,00 €, tuotteet toimitetaan ilman toimituskuluja. Toimitusmaksun näet tilauskorissa ennen tilauksen päättämistä.

Peruutus- ja palautusehdot

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa ja palauttaa tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.

Palauttaessasi toimitetun tilauksen, lähetä peruutusilmoitus täyttämällä lomake TÄSTÄ. Käytä pudotusvalikon aihetta ”Verkkokaupan tilauksia koskevat tiedustelut ja palautukset”. Peruutusimoituksessa tulee olla tilaajan nimi, sähköpostiosoite ja puhelinnumero. Lisäksi kirjoita viestikenttään tilausnumero, tuotteen nimike, tuotekoodi sekä palautettava määrä. Jos palautettavia tuotteita on useampia erilaisia, tulee ne listata kaikki määrineen ylös.

Lähetämme vastineeksi asiakaspalautustunnuksen, jolla voitte tehdä palautuksen veloituksetta Postin toimipisteessä. Peruutusilmoituksen tiedot tulee liittää myös palautetun tuotteen/tuotteiden mukaan. Poistathan paketista kaikki vanhat lähetystarrat, mikäli käytät samaa postituspakkausta, missä tuote on sinulle tullut.

Tuote tulee palauttaa 14 päivän kuluessa alkuperäiskunnossa ja alkuperäispakkauksessa postitse seuraavaan palautusosoitteeseen:

Tammer Brands Oy /Verkkokauppapalautukset

Mikäli tuote palautetaan muulla toimitustavalla kuin Postilla, asiakas vastaa itse toimituskuluista.
Takaisinmaksu suoritetaan 14 päivän kuluessa palautuksen vastaanotosta.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai tilauksen peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole erikseen ilmoitettu palautusta, emme tee hyvityksiä.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa peruutus- ja palautusohjeissa mainittuun kuluttajapalveluumme. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Tuotetuki

Kuluttajasuojalain mukaan ensisijainen valmistusviallisen tuotteen palautuspaikka on myyjäliike. Palautteenne on meille kuitenkin ensisijaisen tärkeää tuotekehityksen ja laadunvalvonnan kannalta. Tammer Brands Oy:ssä tuotepalautteet käsitellään aina kirjallisena. Tämä vähentää väärinymmärryksiä ja parantaa oikeusturvaasi. Tuotepalautelomakkeeseen tästä.

UKK

Verkkokaupastamme tilaaminen on helppoa.
Tuotteet tilataan Fanni K -kotisivujen verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestin lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Verkkokauppatilauksen toimitusmaksu on 6,90 € / tilaus. Mikäli tilaamiesi tuotteiden arvo on yli 100,00 €, tuotteet toimitetaan ilman toimituskuluja. Toimitusmaksun näet tilauskorissa ennen tilauksen päättämistä.

Tuotteet toimitetaan 7-10 arkipäivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

Emme valitettavasti toimita verkkokauppatilauksia tällä hetkellä ulkomaille. Tammer Brands Oy:n (Y-tunnus 0153634-1) edustama Fanni K -verkkokauppa myy kuluttajatuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille sekä yrityksille Suomen alueelle. 

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. 

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa ja palauttaa tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.

Palauttaessasi toimitetun tilauksen, lähetä peruutusilmoitus täyttämällä lomake TÄSTÄ. Käytä pudotusvalikon aihetta ”Verkkokaupan tilauksia koskevat tiedustelut ja palautukset”. Peruutusimoituksessa tulee olla tilaajan nimi, sähköpostiosoite ja puhelinnumero. Lisäksi kirjoita viestikenttään tilausnumero, tuotteen nimike, tuotekoodi sekä palautettava määrä. Jos palautettavia tuotteita on useampia erilaisia, tulee ne listata kaikki määrineen ylös.

Lähetämme vastineeksi asiakaspalautustunnuksen, jolla voitte tehdä palautuksen veloituksetta Postin toimipisteessä. Peruutusilmoituksen tiedot tulee liittää myös palautetun tuotteen/tuotteiden mukaan.